Košarica
Izbornik

Dostava i Reklamacije

DOSTAVA PROIZVODA


REKLAMACIJA PROIZVODA


Orbitex B2B servis pruža mogućnost izbora između 3 modela isporuke za svoje korisnike.
Prilikom poručivanja, korisnik će odabrati jedan od ponuđenih modela isporuke prema uslovima i cijeni koji su dostupni svakom registriranom korisniku.

U biti, korisnicima B2B servisa su dostupni sljedeći modeli isporuke:

  1. Direktna isporuka - Proizvod se isporučuje direktno kupcu od strane Orbitex International. Uslovi za direktnu isporuku definirani su u ugovoru o poslovno-tehničkoj suradnji.
  2. Isporuka preko pošte ili kurirske službe - Proizvod se isporučuje kupcu preko pošte ili kurirske službe, a troškove isporuke snosi kupac.
  3. Isporuka u magacinu Orbitex International, kada kupac dolazi na adresu prodavca i preuzima proizvod lično.

1.Direktna isporuka
Direktna isporuka je dostupna registriranim korisnicima koji imaju ugovor o poslovno-tehničkoj suradnji sa Orbitex International d.o.o. i definira uslove kada je ta usluga dostupna. Osnovni kriterij za direktnu isporuku je da narudžbe budu iznad minimalne vrijednosti robe koja je ugovorena u uslovima.
Minimalna vrijednost narudžbe za direktnu isporuku regulirana je uslovima ugovora o poslovno-tehničkoj suradnji između prodavatelja i kupca. Kupci su dužni pridržavati se uslova iz ugovora o poslovno-tehničkoj suradnji u pogledu minimalne vrijednosti narudžbe za direktnu isporuku.
Ukoliko kupac želi kupiti manje količine robe ili specifične proizvode ispod definirane minimalne vrijednosti za direktnu besplatnu isporuku, treba kontaktirati prodavatelja za više informacija o mogućnostima i rokovima direktne isporuke ili izabrati drugi model isporuke koji mu je dostupan prilikom naručivanja.
Orbitex će se fokusirati na narudžbe iznad minimalne vrijednosti robe za direktnu isporuku kako bi kupci imali što brže vrijeme isporuke.

2.Isporuka preko pošte ili kurirske službe
Usluga isporuke robe preko pošte ili kurirske službe omogućuje kupcima da se roba pošalje brzom poštom ili kurirskom službom koja se bavi brzom dostavom pošiljaka. Dostava se obično vrši na adresu unesenu prilikom narudžbe ili na drugu odabranu adresu ako je to naznačeno u narudžbenici preko B2B servisa.
Ova usluga je dostupna za sve narudžbe na B2B web servisu. Troškovi isporuke robe preko pošte ili kurirske službe snose kupci i jasno su naznačeni prilikom sklapanja narudžbe.
Kupci će primiti potvrdu o narudžbi i detalje o isporuci (uključujući broj za praćenje) putem e-pošte nakon procesiranja narudžbe.
Prodavatelj će ponuditi različite opcije isporuke preko pošte ili kurirske službe, tako da kupci mogu odabrati onu koja najbolje odgovara njihovim potrebama.
Prodavatelj ne preuzima odgovornost za bilo kakva kašnjenja ili gubitke robe u transportu nakon što je isporučena poštanskom ili kurirskom službom. Kupci su odgovorni za provjeru stanja robe prilikom preuzimanja i podnošenje reklamacija u slučaju neispravnosti ili drugih problema.

3. Lično preuzimanje robe u magacinu Orbitex International
Lično preuzimanje robe je dostupno za sve narudžbe na web stranici.
Kupci koji se prilikom poručivanja izjasne za lično preuzimanje robe, bit će obaviješteni e-poštom o mjestu i vremenu preuzimanja robe, nakon što se narudžba procesira.
Kupci će morati predočiti potvrdu o narudžbi i ličnu identifikaciju pri preuzimanju robe.
Roba će biti spremna za preuzimanje na adresi prodavca najkasnije u roku od 7 dana nakon potvrde narudžbe i plaćanja, ukoliko nije drugačije dogovoreno u uslovima poručivanja.
Prodavac ne snosi odgovornost za bilo kakve gubitke ili oštećenja robe nakon što je preuzeta od strane kupca.

Radnom vreme magacina za prijem i odprem robe:

Magacin za prijem i odpremanje robe radit će od ponedjeljka do petka, u periodu od 10:00 do 15:00 sati.

Orbitex web B2B servis djeluje sukladno Zakonu o obveznim odnosima, Zakonu o zaštiti potrošača Republike Hrvatske kojim se štite osnovna prava potrošača pri kupnji proizvoda i usluga.

Akt o povratu, zamjeni i reklamaciji u poslovanju između pravnih lica "Orbitex" i "Partner" se pridržavaju ovih zakona i reguliraju uslove povrata, zamjene i reklamacije robe. Ovaj Akt je sustavni deo Ugovora o poslono tehničkoj suradnji svakog korisnika na B2B servisu.

Akt o povratu, zamjeni i reklamaciji u poslovanju između pravnih lica "Orbitex" i "Partner"

Član 1.

Ovim aktom, "Orbitex International" d.o.o. (u daljnjem tekstu "Prodavac") i "Partner" (u daljnjem tekstu "Kupac") sudogovaraju sljedeća pravila i postupke za povrat, zamjenu i reklamaciju robe i usluga koje se prodaju i kupuju između ovih pravnih lica.

Član 2.

Kupac ima pravo na povrat robe ili traženje zamjene robe u sljedećim slučajevima:
• Ako je roba neispravna ili ne odgovara opisu koji je dao Prodavac;
• Ako Kupac nije zadovoljan kvalitetom robe;
• Ako roba nije isporučena u roku koji je dogovoren između Prodavca i Kupca.

Član 3.

Da bi se podnijela zahtjev za povrat ili zamjenu, Kupac mora dostaviti pisani zahtjev Prodavcu u roku od 15 dana od dana primitka robe. Zahtjev mora sadržavati detaljne informacije o problemu sa robom, kao i informacije o računu i dostavnici.

Član 4.

Prodavac se obavezuje da će prihvatiti i razmotriti svaki zahtjev za povrat ili zamjenu u roku od 14 dana od dana kada je primio zahtjev. Ukoliko Prodavac prihvati zahtjev, on će ispraviti nedostatak ili vratiti novac Kupcu u roku od 30 dana od dana kada je primio zahtjev.

Član 5.

Kupac ima pravo na reklamaciju robe ili usluga u skladu sa zakonima Republike Hrvatske, a prihvatanjem uslova iz pravilnika o reklamacionom postupku (Član 5) suglasan je sa dodatnim uslovima iz Ugovoru o poslovno tehničkoj suradnji koji važe za korištene uređaje iz kvalitativne grupe sa oznakama "USED" (Korišten polovan uređaj) i "REC" (Korišten i servisiran uređaj). Za ovu grupu uslovi se posebno definiraju, i deo su Ugovora o poslovno tehničkoj suradnji koji svojim potpisom prihvata kupac.

Za proizvode iz kvalitativne grupe sa oznakama "NEW" (Novi uređaj) i "REM" (Reproizveden ponovo), garancijski uslovi važe:

  • Ako je roba neispravna ili ne odgovara opisu koji je dao Prodavac;
  • Ako Kupac nije zadovoljan kvalitetom robe ili usluge;
  • Ako roba ili usluga nije isporučena u roku koji je dogovoren između Prodavca i Kupca.

Član 6.

Da bi se podnijela reklamacija, za proizvode koji imaju pravo na nju, Kupac mora dostaviti pisani zahtjev Prodavcu u roku od 8 dana od dana primitka robe ili usluge. Zahtjev mora sadržavati detaljne informacije o proizvodu i problemu sa robom ili uslugom, kao i informacije o računu i dostavnici.

Član 7.

Prodavac se obavezuje da će prihvatiti i razmotriti svaku reklamaciju u roku od 8 dana od dana kada je primio zahtjev. Ukoliko Prodavac prihvati reklamaciju, on će ispraviti nedostatak ili vratiti novac Kupcu u roku od 30 dana od dana kada je primio zahtjev.

Član 8.

Prodavac se obavezuje da će imati jasno definirane procedure i protokole za prijem i rješavanje reklamacija, te da će imati kontakt informacije za Kupce koji žele da podnesu reklamaciju."

Član 9.

Ako Prodavac ne prihvati povrat, zamjenu ili reklamaciju ili ne ispravi nedostatak u roku od 30 dana, Kupac ima pravo pokrenuti sudski postupak.

Član 10.

Ovaj akt stupa na snagu odmah nakon potpisivanja ugovora o poslovno-tehničkoj suradnji i važi tijekom B2B usluga. Važi do izmjene ili raskida ugovora od strane bilo koje od strana.