DOSTAVA PROIZVODA |
REKLAMACIJA PROIZVODA |
|
Orbitex B2B servis pruža mogućnost izbora između 3 modela isporuke za svoje korisnike. U biti, korisnicima B2B servisa su dostupni sljedeći modeli isporuke:
1.Direktna isporuka 2.Isporuka preko pošte ili kurirske službe 3. Lično preuzimanje robe u magacinu Orbitex International Radnom vreme magacina za prijem i odprem robe: Magacin za prijem i odpremanje robe radit će od ponedjeljka do petka, u periodu od 10:00 do 15:00 sati. |
Orbitex web B2B servis djeluje sukladno Zakonu o obveznim odnosima, Zakonu o zaštiti potrošača Republike Hrvatske kojim se štite osnovna prava potrošača pri kupnji proizvoda i usluga. Akt o povratu, zamjeni i reklamaciji u poslovanju između pravnih lica "Orbitex" i "Partner" se pridržavaju ovih zakona i reguliraju uslove povrata, zamjene i reklamacije robe. Ovaj Akt je sustavni deo Ugovora o poslono tehničkoj suradnji svakog korisnika na B2B servisu. Akt o povratu, zamjeni i reklamaciji u poslovanju između pravnih lica "Orbitex" i "Partner" Član 1. Ovim aktom, "Orbitex International" d.o.o. (u daljnjem tekstu "Prodavac") i "Partner" (u daljnjem tekstu "Kupac") sudogovaraju sljedeća pravila i postupke za povrat, zamjenu i reklamaciju robe i usluga koje se prodaju i kupuju između ovih pravnih lica. Član 2. Kupac ima pravo na povrat robe ili traženje zamjene robe u sljedećim slučajevima: Član 3. Da bi se podnijela zahtjev za povrat ili zamjenu, Kupac mora dostaviti pisani zahtjev Prodavcu u roku od 15 dana od dana primitka robe. Zahtjev mora sadržavati detaljne informacije o problemu sa robom, kao i informacije o računu i dostavnici. Član 4. Prodavac se obavezuje da će prihvatiti i razmotriti svaki zahtjev za povrat ili zamjenu u roku od 14 dana od dana kada je primio zahtjev. Ukoliko Prodavac prihvati zahtjev, on će ispraviti nedostatak ili vratiti novac Kupcu u roku od 30 dana od dana kada je primio zahtjev. Član 5. Kupac ima pravo na reklamaciju robe ili usluga u skladu sa zakonima Republike Hrvatske, a prihvatanjem uslova iz pravilnika o reklamacionom postupku (Član 5) suglasan je sa dodatnim uslovima iz Ugovoru o poslovno tehničkoj suradnji koji važe za korištene uređaje iz kvalitativne grupe sa oznakama "USED" (Korišten polovan uređaj) i "REC" (Korišten i servisiran uređaj). Za ovu grupu uslovi se posebno definiraju, i deo su Ugovora o poslovno tehničkoj suradnji koji svojim potpisom prihvata kupac. Za proizvode iz kvalitativne grupe sa oznakama "NEW" (Novi uređaj) i "REM" (Reproizveden ponovo), garancijski uslovi važe:
Član 6. Da bi se podnijela reklamacija, za proizvode koji imaju pravo na nju, Kupac mora dostaviti pisani zahtjev Prodavcu u roku od 8 dana od dana primitka robe ili usluge. Zahtjev mora sadržavati detaljne informacije o proizvodu i problemu sa robom ili uslugom, kao i informacije o računu i dostavnici. Član 7. Prodavac se obavezuje da će prihvatiti i razmotriti svaku reklamaciju u roku od 8 dana od dana kada je primio zahtjev. Ukoliko Prodavac prihvati reklamaciju, on će ispraviti nedostatak ili vratiti novac Kupcu u roku od 30 dana od dana kada je primio zahtjev. Član 8. Prodavac se obavezuje da će imati jasno definirane procedure i protokole za prijem i rješavanje reklamacija, te da će imati kontakt informacije za Kupce koji žele da podnesu reklamaciju." Član 9. Ako Prodavac ne prihvati povrat, zamjenu ili reklamaciju ili ne ispravi nedostatak u roku od 30 dana, Kupac ima pravo pokrenuti sudski postupak. Član 10. Ovaj akt stupa na snagu odmah nakon potpisivanja ugovora o poslovno-tehničkoj suradnji i važi tijekom B2B usluga. Važi do izmjene ili raskida ugovora od strane bilo koje od strana. |