Jačanje konkurentnosti poduzeća Orbitex International d.o.o. kroz standardizaciju održivih poslovnih praksi
O projektu
Razdoblje provedbe projekta: 16/06/2025- 16/02/2026
Ukupna vrijednost projekta: 68.011,88 EUR
Maksimalni iznos bespovratnih sredstava (65%): 35.366,17 EUR
Sredstva Korisnika: 19.043,33 EUR
Ciljevi projekta:
Cilj projekta je uvođenje i certifikacija sustava upravljanja prema normama ISO 45001:2018 (upravljanje zaštitom zdravlja i sigurnošću na radu) i ISO 50001:2022 (upravljanje energijom) za procese reproizvodnje multifunkcijskih uređaja u poduzeću Orbitex International d.o.o. Projekt izravno doprinosi povećanju učinkovitosti i kvalitete obnovljenih uređaja, smanjenju operativnih troškova te usklađenosti poslovanja s međunarodno priznatim standardima za sigurnost i energetsku učinkovitost.
Rezultat projekta:
Rezultat projekta je uspješna implementacija i certifikacija sustava upravljanja (ISO 45001 i ISO 50001) kojima se doprinosi jačanju konkurentnosti poduzeća, povećanju povjerenja kupaca i partnera te olakšanom pristupu tržištima koja traže certificirane i održive poslovne prakse.
Kontakt osoba za više informacija: Filip Luka Vidović
e-mail: info@orbitex-trading.com
tel: +385 99 347 1737
„Financira Europska unija. Izneseni stavovi i mišljenja samo su autorova i ne odražavaju nužno službena stajališta Europske unije ili Europske komisije.
Ni Europska unija ni Europska komisija ne mogu se smatrati odgovornima za njih.“
Strengthening the Competitiveness of Orbitex International d.o.o. through the Standardization of Sustainable Business Practices
About the project
Project implementation period:
16/06/2025- 16/02/2026
Total value of the project: 68.011,88 EUR
Maximum grant amount (65%): 35.366,17 EUR
User funds: 19.043,33 EUR
Objectives of the project:
The objective of the project is the introduction and certification of management systems in accordance with the ISO 45001:2018 standard (occupational health and safety management) and ISO 50001:2022 standard (energy management) for the processes of refurbishing multifunctional devices in the company Orbitex International d.o.o. The project directly contributes to increasing the efficiency and quality of refurbished devices, reducing operating costs, and ensuring business compliance with internationally recognised standards for safety and energy efficiency.
Result of the project:
The result of the project is the successful implementation and certification of management systems (ISO 45001 and ISO 50001), which contribute to strengthening the company’s competitiveness, increasing customer and partner trust, and facilitating access to markets that require certified and sustainable business practices.
Contact person for more information: Filip Luka Vidović
e-mail: info@orbitex-trading.com
phone: +385 99 347 1737
"Financed by the European Union. The views and opinions expressed are solely those of the author and do not necessarily reflect the official views of the European Union or the European Commission. Neither the European Union nor the European Commission can be held responsible for them."