O projektu
Razdoblje provedbe projekta: 01/04/2023- 01/03/2024
Ukupna vrijednost projekta:
EUR 135.244,54 (1.019.000,00 kn)
Maksimalni iznos bespovratnih sredstava (55%):
EUR 74.384,50 (560.450,00 kn)
Sredstva Korisnika:
EUR 60.860,04 (458.550,00 kn)
Ciljevi projekta:
Projekt adresira problem neefikasnosti internih procesa poduzeća Orbitex International d.o.o. u segmentu reproizvodnje rabljenih fotokopirnih uređaja. Cilj projekta je digitalno transformirati interne procese reproizvodnje što će se postići razvojem i implementacijom ERP sustava s pripadajućom opremom te jačanjem digitalnih vještina zaposlenika u korištenju inovativnih digitalnih alata. Projekt će rezultirati većom produktivnošću zaposlenika, efikasnošću i efektivnošću internih procesa Poduzeća, većim zadovoljstvom kupaca i boljom suradnjom s dobavljačima što će direktno doprinijeti smanjenju troškova reproizvodnje, povećanju profitne marže te u konačnici povećanju tržišne konkurentnosti Poduzeća.
Rezultat projekta:
Razvijen i implementiran inovativni ERP sustav, te unaprijeđene digitalne vještine zaposlenika za unaprijeđenjem internih procesa reproizvodnje rabljenih fotokopirnih uređaja.
Kontakt osoba za više informacija: Filip Luka Vidović
e-mail: info@orbitex-trading.com
tel: +385 99 347 1737